Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Nadja Denninghoff Stelling - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Nadja Denninghoff Stelling - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadja

21 April 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Lieve mensen,

whaaaa!!!!!!!! We zijn er echt! En we leven nog, alle vingers en tenen zitten aan ons lichaam. Wees gerust.

Al meteen heb ik gemerkt dat Europa SA veel crimineler voor zich heeft dan dat het werkelijk is. Gewoon blijven nadenken en rustig blijven.

Even snel een kort bericht hoor, want ik zit snel snel snel met iedereen te chatten hier, haha! De mensen om ons heen stellen ons goed gerust. Dat is ook echt een heel prettig gevoel. Ik vermaak me hier prima in ieder geval!
Morgen zal ik een langer bericht schrijven.

Dan zal ik ook mijn Afrikaanse nr. geven, daar kun je dan ook naar bellen met een piraat erbij. (de Belpiraat?!) Check it out! ;-)

C Ya! Goed'n Aand, en een dikke kus!

  • 21 April 2007 - 18:13

    Lianne:

    1 keer was het echt wel leuk :D !! Ik heb net een half uur met je gebabbelt dus ben redelijk op de hoogte haha ;). Nuchter snuitje geniet van je tijd in PE.!!
    Baaaaje Soentjes!!
    Lianne

  • 21 April 2007 - 18:13

    Lon:

    Hai Nad,
    Ik ben benieuwd naar je verhalen! Ik lees snel meer, have fun en good luck!
    Dikke kus

  • 22 April 2007 - 08:28

    Nelly:

    Fijn om wat van je te horen/lezen.Heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht hoe alles zou gaan en zou zijn.Oma belt altijd zondagavond dus kan ik haar direct weer wat vertellen!Heel veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende bericht.Dikke kus van ons 3en uit Huissen.

  • 22 April 2007 - 08:55

    Mirt:

    Hey Nad!!
    Goed dat je veilig bent aangekomen:)!!GOED ZO!! Kunnen wij eens snel bellen?? Bedankt voor je smsje:) LEUK!!
    Genieten he!
    Kus Mirtepirt

  • 22 April 2007 - 11:32

    Leendert:

    hoi liefje we zijn nu allebei iet aan het tikken voor deze site, leuk he.
    straks weer skypen ik ben zo blij dat dat bestaat kan ik je stem horen. en geen torenhoge rekeningen, hoewel die er toch wel komen. ha ha. ik mis je schatje, het is zo leeg hier in huis. en je bent pas 3 daagjes weg. maargoed de eerste drie zitten er al op zo kan je het natuurlijk ook zien. je zei net hoe zeker je van ons bent. geweldig om te horen en nog beter om dat te voelen wat ik ben het er 100% mee eens liefje. ookal zou je 3 jaar weg gaan (WAAG HET EENS!!!)goed ik ga nu weer wachten tot marlieke klaar is met skyen (schiet eens op) love you xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadja

Stage met Marlieke Boon in Zuid Afrika, Port Elizabeth. Gedurende 3 maanden op een 'zwarte'school. Voor leuke avonturen van vriendinnetjes: Marlieke in PE mlieke.waarbenjij.nu Mirte en Lianne in Theewaterskloof mirtelianne.waarbenjij.nu Inge in Suriname ingescholten.waarbenjij.nu

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 9452

Voorgaande reizen:

19 April 2006 - 12 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: